lördag 11 april 2015

Nu är första väskan packad - väldigt blandade känslor, men det känns mest av allt bra. Har mycket grejer att gå igenom och fixa i mitt rum men jag tänkte att det är smart att börja i tid och ta lite i taget. Har packat ned alla långbyxor och långärmade tröjor som jag förmodligen inte kommer behöva sista varma tiden. Har också plockat ned lite bilder och tavlor så nu börjar det se lite tomt ut, men det tycker jag är skönt, för då känns det som om det är på gång i alla fall.

I skolan är det skämmande lugnt just nu, eller så har jag dålig koll på läget kanske... Men ärligt talat har jag nog aldrig haft så lite att göra i skolan under de här fyra åren, jag har bara slutproven i mina 4 kurser kvar och jag tänkte börja plugga till dem imorn.

Alla möblerna är nu sålda, och ska hämtas när jag flyttar ut. Ska bara sälja bilen, vilket känns lite halvjobbigt just nu, men allt ordnar sig. Har något på gång tror jag.

Imorgon ska jag bocka av ett nytt idrottsligt mål, ska springa 10km lopp här i Boca och det känns både kul och läskigt. Insåg precis att jag kanske behöver en peppig spellista att lyssna på, brukar lyssna på podcast eller Håkan Hellström när jag springer för att träna och det är ju inte alla gånger jättepeppig musik kanske...

Har förresten fixat min graduation hatt nu, med en svensk flagga uppe på så att jag syns på långt håll och på livestreamen på internet som min mamma ska kolla på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar