söndag 26 april 2015

Flyttat!

 Igår var den stora flyttardagen! Jag packade ihop alla mina saker och lämnade lägenheten och hjälpte min lagkompis att flytta in i mitt gamla rum. Det var superstressigt att hinna med allt, mycket logistik om man säger så. Men det gick bra och igår kväll kom pappa, Susanne och farmor hit och nu bor vi i lägenheten vid stranden som vi brukar hyra när jag får besök hemifrån.

Det känns hur bra som helst att ha tagit det här första steget mot hemresa, jag kände mig väldigt färdig med allt när jag flyttade igår.

Nu har jag bara ett prov kvar på tisdag och sen är det graduation på torsdag, sen lite semester och sen hemresa, så skönt! Det känns helt perfekt att vara här några dagar innan vi åker hem, skönt att bara andas lite.

Här är lite bilder, helt i oordning som vanligt...


Detta är en sk sanddollar som jag hittade på straden 








Jag och min nu gamla rumskompis Sahra


Såhär såg sanddollar ut innan jag la dem i klorin och blekte dem


Vi var på stranden med mina bästa kompisar här förra helgen. Så himla kul! Det bästa var att Miranda var med, henne har jag inte träffat på hur länge som helst så det var kul att få hänga med henne lite innan jag åker. 


Och här är en bil på mig och Coach Kyle, vet inte om jag kanske redan lagt upp den men iaf!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar