måndag 30 mars 2015

En månad

Nu börjar det hända saker med den här nedräkningen. Jag kommer ihåg när jag först ställde in nedräkningen på min telefon och det var 550 dagar kvar till graduation, nu är det bara en ynka månad bort. Idag tog vi foton med hatt och kappa vid poolen som de ska sätta upp i athletics department sen, och då började det kännas "riktigt riktigt". Jag ligger bra till med skolarbetet så det är jag inte orolig över, dock börjar jag få lite panik över att bli av med allt så nu har jag börjat försöka sälja alla grejer på typ "blocket". Insåg att det bara är 25 dagar kvar tills pappa och Susanne och farmor kommer hit så nu måste jag fasen bli lite effektiv! Det känns bra att jag har mycket att göra i alla fall och om inte allt för lång tid kan jag till och med börja packa... helt galet, men det känns också helt galet bra!

Vet inte när jag bloggade sist, men jag tror inte jag skrivit att jag kom in i Umeå till hösten! Har hittat ett mastersprogram där som låter som att det passar mig perfekt och jag är så glad att jag kom in! Omväxling är bra har jag hört så nu ska jag byta alla jäkla palmer och kokosnötter mot lite snö :) 


Trots att det bara var en lånad mössa idag så kändes det ändå väldigt verkligt! Detta har varit min målbild i flera år nu, när det har varit lite tufft har jag föreställt mig dagen när jag har på mig den där hatten och nu är det så himla nära. Dags att skapa nya målbilder! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar